RSS

Followers


PH ACADEMY NEW INTAKE

Posted by : Ariani Abdullah at 8:50 AM

salam semua.. kali ni, entry rin berkisar pasal education pula.. bagi sesape yang berminat untuk sambung belajar atau pun ingin menambahkan lagi ilmu yang ada, bolehla riki2, tgk2 dan jenguk2 kolej ni.. PH ACADEMY TRAINING CENTRE .. Kolej ni dibuka untuk membantu anak2 bangsa erutama bangsa melayu yang tidak berpeluang untuk melanjutkan pelajaran ke ipt2 kerajaan / swasta yang lain.. kolej ni juga dibangunkan sepenuhnya ank melayu tempatan kita yang matlamatnya adalah untuk melihat ank bangsa melayu kita sendiri berjaya dan mampu bersaing dgn bangsa lain terutama dlm bidang IT.. bukan itu sahaja, golongan yg bekerja / tidak bekerja dan juga usia emas juga boleh memohon untuk melanjutkan pembelajaran di sini.. byk kursus - kursus yang ditawarkan sejajar dgn perkembangan IT skrg dan dgn yuran yg berpatutan.. bermula drpd tahap asas dlm IT sehinggalah ke tahap yang lebih tinggi..
PH ACADEMY TRAINING CENTRE
COMPUTER FACILITIES + INTERNET

CLASSROOM
THE ENTRANCE
 Terdapat pelbagai kursus yang ditawarkan dan boleh lihat kat sini.. KURSUS / PROGRAM YG DITAWARKAN

pendaftaran telah dibuka sekarang dan smua org dialu - alukan untuk mendaftar.. secara online ataupun manual..hehehe.. ONLINE REGISTRATION

untuk mengetahui lebih lanjut, bolehla berhubung terus dgn kolej ni.. jgn risau krn kolej ini adalah dibawah Jabatan Pembangunan Kemahiran (JPK). 

Marilah kita sama - sama maju dan terus maju wahai ank bangsaku.. :)

0 comments:

Post a Comment